יום רביעי, 13 באפריל 2011

דיזיין אנד דיבאני

דיזיין אנד דיבאני


אז מה קונים איקאה (יהי זכר סניף נתניה ברוך) או תתפלאו לגלות רשת דיזיין אנד דיבאני המפתיעה, שחקנית בולטת
מבין המתחרות, כובשת את הלב הישראלי בזכות ייבוא המוצרים מאיטליה ,רוב הישראלים מה לעשות אוהבים את היוקרה את סמל סטטוס של ספה מעור ,את כל הפנסי פנסי ,וזה מה שמציעים לנו אצל דיזיין אנד דיבאני, ספות מעור איטלקי איכותי, מערכות ישיבה שיכולות להכנס לכל דירה, בעלות משענות ראש, כורסאות טלויזיה והכל במחירים שאפשר להרשות ,בלי לשבור את קופת החזיר או למשכן כליה, בגלל זה דיזיין אנד דיבאני הצליחו לתפוס את תשומת ליבי, אם אתם שואלים אותי אין מה להשוות לאיקאה כי השוודים האלה מוכרים לנו רהיטים בסייסים ושטחיים כאן אנחנו מקבלים נפח, מקבלים חיים פתאום הבית נראה שונה לא כי יש משהו חדש, כי יש תוכן יש אופי.

מה שיפה הוא שאצל דיבאני אנד דיזיין ברגע שאתה נכנס ישר מתייחסים אליך ,ויותר מזה גם יכולים להדגים לך כיצד הרהיטים ישתלבו, ספק גימיק אבל הצליחו לקנות אותי.

לסיכום לא שמתי את הכותרת לחינם, באמת אם אתם מתלבטים אל תהיו פזיזים תעצרו רגע באחד מהסניפים של דיזיין אנד דיבאני ותראו שאני צודק!

לאתר הבית:
דיזיין אנד דיבאני

2 תגובות:

  1. אני קבלן בנייו שיש לי ניסיון גם בתור קבלן שלד וגם בתור קבלן גמר ורציתי להגיד שחשוב להיות
    קבלן בניין רשום ברשם הקבלנים ואני הייתי שותף בפרוייקט של דיזיין אנד דיבאני

    השבמחק
  2. אני מתעסק בתחום של בניית אתר באינטרנט ויש לי גם מערכת קידום אתר ובנתי מערכת בניית אתר באינטרנט ורציתי להגיד שראיתי את האתר של דיזיין אנד דיבאני
    והוא מאד יפה

    השבמחק